Reklamációs esetek
Szállítási reklamációk
A kályhacsempéket vagy saját teherautónkkal vagy megbízott szállítókkal juttatjuk
el a kívánt célig. Amennyiben megkapta a kályhacsempéket tartalmazó dobozokat, kérjük,
a szállítás átvételét igazoló papír aláírása előtt nézze át, hogy a dobozokon vannak-e
külsérelmi nyomok. Amennyiben a dobozon külsérelmi nyomok láthatók: benyomódás,
horpadás, zúzódás, nagy mértékű szakadás vagy akár az ázás jeleit látja, kérjük
azonnal nyissa ki a kérdéses dobozokat és vizsglája meg, hogy van-e a dobozban sérült
csempe. Ha talált sérült terméket, akkor kérjük tárcsázza a 06 20 9 523 928-as
telefonszámot és kérjük mondja el pontosan a szállításból eredő reklamációját.
Köszönöjök az együtt működést.
Gyártási reklamációk
Ammenyiben a gyártásból eredő reklamációja van (színeltérés, méretpontatlanság,
hiány, egyéb kérdéses eset), kérjük, ezt mielőbb jelezze a fenti telefonszámon
vagy e-mailben. Minőségbiztosítási okok miatt, a reklamáció mellé minden esetben
kérjünk egy képet a reklamáció tárgyáról. A reklamáció bejelentése után az üzem
azonnal megkezdi a hibás termékek újragyártását.
Hibás termékek visszajuttatása
Minőségbiztosítási rendszerünk szabályi miatt, kérjük minden esetben juttassák
vissza a hibás termékeket a telephelyünkre. Amennyiben erre nincs lehetőségük,
kérjük tájékoztassanak erről és a legközelebbi fuvarszervezésnél saját teherautónk
felveszi a hibás csempéket. 2012. február 1-én új reklamáció kezelő szabáylt vezettünk
be, mely reményeink szerint teljesen megszüntetni, a néha előforduló, ám nagyon
kellemetlen reklamációkat. Együttműködését minden Kedves Kollégának köszönjük.
És reméljük a jövőben is minőségi kályhacsempét rendelnek tőlünk.
Egyéb reklamációk
Ha bármilyen észrevétele van a minőséggel, a kiszolgálással kapcsolatban, kérjük írja meg nekünk
a Kapcsolatfelvétel menüpontban található levélküldő űrlapon. Köszönjük.